Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості впливу маркетингу освіти на формування професійних компетенцій випускників ВНЗ у контексті європейської інтеграції

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Падалка, О. С.
dc.contributor.author Вачевський, М. В.
dc.date.accessioned 2019-09-26T12:54:10Z
dc.date.available 2019-09-26T12:54:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Падалка, О. С. Особливості впливу маркетингу освіти на формування професійних компетенцій випускників ВНЗ у контексті європейської інтеграції / О. С. Падалка, М. В. Вачевський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 24-33. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25638
dc.description.abstract У статті досліджено стан та розвиток системи безперервної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів, професійно-технічних училищ та студентів ВНЗ для формування професійних компетенцій до сучасних умов ринкової економки із використанням маркетингу новітніх педагогічних технологій. Обґрунтовано, що оновлення освіти в Україні має будуватися на принципах маркетингу освіти, безперервності, гуманізації, високого професіоналізму тощо. ua
dc.description.abstract Article studies condition and development of the system of continuing education of students of secondary schools, vocational institutions and higher educational institutions for formation of professional competencies towards modern conditions of market economy using marketing of modern pedagogical technologies. It was substantialized that renewal of education in Ukraine has to be built on principles of marketing of education, continuity, humanization, high professionalism etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject навчання ua
dc.subject маркетинг освіти ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject підготовка молоді ua
dc.subject розвиток суспільства ua
dc.subject наука ua
dc.subject економіка ua
dc.subject добробут ua
dc.subject education ua
dc.subject learning ua
dc.subject marketing of education ua
dc.subject professional education ua
dc.subject training of youth ua
dc.subject development of society ua
dc.subject science ua
dc.subject economics ua
dc.subject welfare ua
dc.subject.classification 37 (075.8) ua
dc.title Особливості впливу маркетингу освіти на формування професійних компетенцій випускників ВНЗ у контексті європейської інтеграції ua
dc.title.alternative Features impact marketing education on the formation of professional competencies of graduates in the context of European integration ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу