DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 27 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/254
Title: | Вплив одночасного застосування різних шкал оцінок на рейтинговий розподіл студентів за рівнем знань |
Authors: | Жарких, Ю. С. Лисоченко, С. В. Сусь, Б. Б. Третяк, О. В. |
Keywords: | навчальний процес модульно-рейтингова система національна шкала оцінок ECTS учебный процесс модульно-рейтинговая система национальная шкала оценок ECTS |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Жарких Ю. С. Вплив одночасного застосування різних шкал оцінок на рейтинговий розподіл студентів за рівнем знань / Ю. С. Жарких та ін. // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.75-81. |
Abstract: | Проаналізовано вплив одночасного застосування різних шкал на визначення рівня
академічних знань студентів в умовах впровадження Болонської конвенції в українську систему
освіти. Розроблені рекомендації по поліпшенню об’єктивності оцінювання і стимулювання
роботи студентів протягом семестру. Проанализировано влияние одновременного применения различных шкал на оценку уровня академических знаний студентов в условиях внедрения Болонской конвенции в украинскую систему образования. Разработаны рекомендации по улучшению объективности оценивания и стимулирования работы студентов в течении семестра. |
Description: | Zharkikh Yu. S., Lysochenko S. V., Sus B. B., Tretyak O. V. The effect of simultaneous application of different assessment scales on a student proficiency ratings. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/254 |
Appears in Collections: | Випуск 27 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.