DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2532
Title: Сучасні філософські засади реформування української системи "освіта — наука — виробництво"
Authors: Лутай, В.
Keywords: "рух на випередження"
реформування
"advancing"
reforming
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Лутай В. Сучасні філософські засади реформування української системи "освіта — наука — виробництво" / В. Лутай // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 22-34
Abstract: У статті аналізується суть "руху на випередження" як необхідного способу введення будь-якої держави до кола роз­винених країн. Цей метод є, переважно, сцієнтично-технократичним, тому як його реформування розглядається роз­біжність між ним і вищими духовними цінностями. У зв'язку із цим аналізується книга М. Грушевського "Початки громадянства: генетична соціологія", у якій він глибоко дослідив проблему взаємодії цих протилежностей. На жаль, ця книга за­лишилася переважно невідомою для сучасних дослідників.
This article focuses on "advancing" as an essential method of integration of any country into the category of developed ones. So far as this method is basically technocratic, we consider discrepancy between it and higher intellectual values. In this sense, the book by Hrushevsky "The Principles of Citizenship: Genetic Sociology" (where the interaction of mentioned opposites has been studied) is analyzed. Unfortunately, the book is very little-known to scholars.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2532
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutay.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.