Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2013-03-30T23:27:05Z
dc.date.available 2013-03-30T23:27:05Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Андрущенко В. Філософія освіти "в замежжі завтрашнього дня" / В. Андрущенко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 7-14 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2530
dc.description.abstract Стаття присвячена філософсько-освітнім проблемам освоєння загально­людського контексту розвитку цивілі­зації та виокремленню основних пріори­тетів навчання і виховання людини нової епохи. Різні форми освоєння світу, такі як уява, фантазія, мрія, інтуїція тощо, дозволяють "зазирнути в замежжя зав­трашнього дня", сформувати образ май­бутнього, аналога якого історія ще не мала. Прогноз можливих кон­турів майбутнього або нове історичне творення має розгортатись з урахуванням загальноцивілізаційного досвіду, надбань власної куль­турної традиції, уроків світової і національної історії, базуватись на цінностях, вироблених в процесі цивілізаційного розвитку. Пріорите­том нової філософії освіти постає Людина в їїціннісному вимірі. Подо­лати зневажливе ставлення до Людини, що залишилось в Україні у спа­ док від тоталітарного суспільства, покликані освіта, культура, літе­ратура, мистецтво, релігія, мораль, політичне виховання тощо. ru_RU
dc.description.abstract The article is devoted to philosophical and educational problems of knowing the universal context of civilization's development and deter­mining the main priorities of personality's education in the new era. The different forms of world's cognition (imagination, fantasy, dream, intuition etc.) enable "looking into tomorrow" and creating the image of the future, analog of which a human history have never had. Anticipation of possible contours or creation of a new history is possible only on the base of universal experience, one's cultural tradition, and the lessons of world and national history, universal values,elaborated during civili­zation's development. The new philosophy of education's priority is the Personality in her/his value dimension. Education, culture, literature, art, religion, morality, political education etc. have to overcome one of the totalitarian society's consequences, i.e. disrespectful attitude to Perso­nality in Ukraine. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject пріорітети навчання ru_RU
dc.subject Людина ru_RU
dc.subject цивілізаційний розвиток ru_RU
dc.subject priorities of education ru_RU
dc.subject Personality ru_RU
dc.subject civilizational development ru_RU
dc.title Філософія освіти "в замежжі завтрашнього дня" ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу