DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 39 (52) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25119
Title: Основні ознаки інноваційності освіти
Other Titles: The main signs of innovation education
Authors: Лукашук, М. А.
Keywords: людина
освіта
інновації в освіті
ознаки інноваційності
man
education
innovations in education
signs of innovation
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лукашук, М. А. Основні ознаки інноваційності освіти / М. А. Лукашук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 39 (52). – С. 87-94.
Abstract: На думку абсолютної більшості дослідників та експертів в галузі освітніх інновацій, основними показниками (модусами, ознаками) інноваційного розвитку освіти є креативність, творчість, ініціативність, самостійність у виборі освітньої траєкторії, новизна запропонованих підходів тощо. Характерно, що ці модуси знаходяться у взаємній залежності та взаємодії. На жаль, цей аспект освітньої теорії досліджено ще не достатньо повно. Означені модуси розглядаються здебільшого як поряд покладені; між тим, сенс інновацій розкривається не як їх проста арифметична сума, а як органічна взаємодія та взаємне доповнення.
According to the absolute majority of researchers and experts in the field of educational innovations, the main indicators (mods, signs) of innovative development of education are creativity, initiative, independence in choosing an educational trajectory, novelty of the proposed approaches, and the like. It is characteristic that these modes are interdependent and interact. Unfortunately, this aspect of educational theory has not been fully investigated. Mentioned modus are considered mainly as a set; Meanwhile, the meaning of innovation is revealed not as their simple arithmetic sum, but as an organic interaction and mutual addition.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25119
Appears in Collections:Випуск 39 (52)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf399.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.