Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До питання про інтеграцію іноземної мови у повсякденне життя дитини дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мордоус, І. О.
dc.contributor.author Карпачова, М. А.
dc.date.accessioned 2019-07-09T11:11:40Z
dc.date.available 2019-07-09T11:11:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мордоус, І. О. До питання про інтеграцію іноземної мови у повсякденне життя дитини дошкільного віку = To the issue about the integration of foreign language in the day-to-day life of preschool age child / І. О. Мордоус, М. А. Карпачова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 13 (5) : педагогічні науки. – С. 89-99. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24971
dc.description.abstract Застосування інтегрованого підходу в процесі організації різних видів дитячої діяльності довело його ефективність в глобальному сенсі розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку. Низка вчених досліджувала це питання в рамках навчання їх іноземної мови. Проте, варто відзначити, що дана проблема-тика висвітлена, більшою мірою, в контексті інтеграції іноземної мови в різні освітні лінії, що удосконалює процес, але не оптимізує його. Адже життєдіяльність дітей багато-мірна і включає як регламентовані заняття, та і повсякденні справи. ua
dc.description.abstract Usage of integrating approach during the organization of different kinds of children`s activity has proved its effectiveness in a global meaning of development, education, and guidance of preschool age children. Some scientists studied this question by teaching their foreign language. But it is worth to mention that these issues are presented more in a context of integration of foreign language in different educative lanes, what develops the process but do not optimize it. Because the activity of children is multifaceted and includes both scheduled studies and day-to-day acting. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject навчання іноземної мови ua
dc.subject інтеграція іноземної мови ua
dc.subject позазанятійний час ua
dc.subject прогулянка ua
dc.subject preschool age children ua
dc.subject education of foreign language ua
dc.subject integration of foreign language ua
dc.subject out-of-school time ua
dc.subject walk ua
dc.subject.classification 373.2.016:81’271 ua
dc.title До питання про інтеграцію іноземної мови у повсякденне життя дитини дошкільного віку ua
dc.title.alternative To the issue about the integration of foreign language in the day-to-day life of preschool age child ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу