Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики нової української школи в навчальних програмах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-06-21T11:49:24Z
dc.date.available 2019-06-21T11:49:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Волинець, Т. В. Ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики нової української школи в навчальних програмах / Т. В. Волинець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 38-54. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24873
dc.description.abstract У статті розглянута проблема реалізації принципу наступності навчання в змісті програм фізики основної школи і природознавства. Проаналізована ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в змісті минулої і оновленої програм фізики і природознавства як між предметами, так і в середині одного предмета на суміжних ланках навчання. Запропоновані відповідні методичні вдосконалення. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема реализации принципа преемственности обучения в содержании программ физики основной школы и природоведения. Проанализирован генезис принципа преемственности в обучении природоведения и физики как в старой, так и в обновленной программах физики и природоведения как между предметами, так и внутри одного предмета, а также на смежных звеньях обучения. Предложены соответствующие методические совершенствования. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of implementing the principle of continuity of education in the content of the programs of physics of basic school and natural history. The genesis of the principle of continuity in the study of natural history and physics in both the old and the updated programs of physics and natural history, both between subjects and within one subject, as well as on adjacent links of education, is analyzed. The proposed methodological improvements. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject принцип наступності ua
dc.subject навчальні програми природознавства і фізики ua
dc.subject фізична компонента ua
dc.subject принцип преемственности ua
dc.subject учебные программы природоведения и физики ua
dc.subject физический компонент ua
dc.subject continuity principle ua
dc.subject curricula of natural history and physics ua
dc.subject physical component ua
dc.subject.classification 378.011.3 ua
dc.title Ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики нової української школи в навчальних програмах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу