ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гофрон, А. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-22T11:07:20Z | |
dc.date.available | 2013-03-22T11:07:20Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Гофрон А. Філософсько-комунікативні аспекти освіти / А. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 43-53 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2454 | |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано сучасні філософські підходи до феномена спілкування. Розкрито три способи, що визначають провідні типи змін моделей освіти: регресивна, адаптаційна та інноваційна. Виокремлюються дві практики спілкування: артистична та звичаєва. Акцентовано необхідність філософського розуміння сутності діалогічного процесу для модернізації освіти, зокрема її гуманізації. | ru_RU |
dc.description.abstract | Contemporary philosophical approaches to the phenomenon of communi cation are analyzed in the article. Three ways, which determine main types of change of the educational models (regressive, adaptive and innovative) are pre sented. Two practices of communication (artistic and customary) are marked. The necessity of philosophical comprehension of the dialogic process’s essence for education modernization, especially its humanization is emphasized. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | феномен спілкування | ru_RU |
dc.subject | практики спілкування | ru_RU |
dc.subject | phenomenon of communi | ru_RU |
dc.subject | practices of communication | ru_RU |
dc.title | Філософсько-комунікативні аспекти освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |