Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гофрон, А.
dc.date.accessioned 2013-03-22T11:07:20Z
dc.date.available 2013-03-22T11:07:20Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гофрон А. Філософсько-комунікативні аспекти освіти / А. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 43-53 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2454
dc.description.abstract В статті проаналізовано сучасні філософські підходи до феномена спілкування. Розкрито три способи, що визначають провідні типи змін моделей освіти: регресивна, адаптаційна та інноваційна. Виокремлюються дві практики спілкування: артистична та звичаєва. Акцентовано необхідність філософського розуміння сутності діалогічного процесу для модернізації освіти, зокрема її гуманізації. ru_RU
dc.description.abstract Contemporary philosophical approaches to the phenomenon of communi cation are analyzed in the article. Three ways, which determine main types of change of the educational models (regressive, adaptive and innovative) are pre sented. Two practices of communication (artistic and customary) are marked. The necessity of philosophical comprehension of the dialogic process’s essence for education modernization, especially its humanization is emphasized. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject феномен спілкування ru_RU
dc.subject практики спілкування ru_RU
dc.subject phenomenon of communi ru_RU
dc.subject practices of communication ru_RU
dc.title Філософсько-комунікативні аспекти освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу