Персональний профіль користувача соціальної мережі є цифровим об’єктом, особливості створення якого залежать від ціннісних орієнтацій і інтенцій його власника. Метою статті є розгляд соціальних та онтологічних факторів контентного наповнення особистого профілю Фейсбуку. Від самого початку розрахований на публічне сприйняття, персональний профіль наповнюється вмістом, який є результатом цілеспрямованої діяльності самого власника профілю і його взаємодії з Іншим. Презентація себе на стіні профілю створює умови для виникнення цифрового Я, яке формується з візуальних і наративних елементів, що пов’язані з самооцінкою власника профілю і бажаним сприйняттям зі сторони Іншого. Вона стає маніфестованим процесом, заснованим на відтворенні, поширенні, тиражуванні цифрового Я користувача. Тому «межами» профілю є реальне і цифрове Я, первинним значенням якого є образ – те, що схоже на реальне і сприймається Іншим як таке, але є інакшим в сенсі його штучності.
A personal profile of a social networking user is a digital object, which
creation peculiarities depend on its owner values and intentions. The purpose
of the article is to consider the social and ontological content–filling factors
for a personal Facebook profile. Initially being designed for public perception,
a profile is filled with content, which reflects the results of a profile owner
activity and his/her interaction with the Other. Self–presentation on the profile
wall creates conditions for the emergence of digital Self, formed from visual
and narrative components, which are related to the self–esteem of a profile
owner and the desired perception from the Other. Self–presentation becomes a
manifested process based on the reproduction, distribution, replication of the
user’s digital Self. Therefore, profile «boundaries» are created from real and
digital Self, which primary meaning is an image, that looks like real and is
perceived by the Other as such, but is different in the sense of its artificiality