DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 11 (3) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24512
Title: | Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку |
Other Titles: | Educational and developing potential of Lego-technology in the development of cognitive activity of preschool age’s children |
Authors: | Волощенко, Н. О. Коваль, Ю. О. |
Keywords: | пізнавальна активність конструювання Lego-технологія логічне мислення cognitive activity designing Lego-technology logical thinking |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | «Видавництво «Гілея» |
Citation: | Волощенко, Н. О. Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку = Educational and developing potential of Lego-technology in the development of cognitive activity of preschool age’s children / Н. О. Волощенко, Ю. О. Коваль // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 88-98. |
Abstract: | Дошкільний вік – період інтенсивного психічного та розумового розвитку дитини. В цьому віці закладаються основи для її подальшого розвитку. Використання інноваційних технологій у навчанні і розвиткові дошкільників дозволяє досягти кращих результатів у порівнянні з класичними методиками. Preschool age is a period of the intensive psychological and mental development of a child. The basis for its further development is formed in this age. The use of the innovation technology in the education and development of a preschool child allows to achieve greater results in comparison with the classic methodologies. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24512 |
Appears in Collections: | Випуск 11 (3) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voloschenko.pdf | 416.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.