Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кільова, Ганна Олексіїївна
dc.date.accessioned 2011-12-09T09:48:10Z
dc.date.available 2011-12-09T09:48:10Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Кільова, Ганна Олексіївна. Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій : автореф. дис. ... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Г. О. Кільова ; наук. керівник М. І. Хилько ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 18 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/244
dc.description.abstract Запропоновано теоретичне вирішення проблеми визначення форм опосередковування існуючих парадигм освіти з процесом становлення спільного міжнародного освітнього простору в Європі як гуманітарної події, яка не знищує унікальність і неповторність національних систем освіти. Обгрунтовано трансформацію філософської парадигми освіти як процесу формування методологічного фундаменту гуманістичного становлення спільного міжнародного простору освіти з застосуванням синергетичного підходу як адекватної методологічної основи трансформації освіти у контексті Болонських угод шляхом гуманізованого поєднання унікальностей одиничного та загального, різного в єдине. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation provides theoretic solution of the problem of definition of forms of adjustment of existing educational paradigms to the process of common international educational space in Europe as a humanitarian event that does not eliminate unique character and singularity of national educational systems. The grounding for transformation of philosophic paradigm of education as a process of formation of methodological ground of humanistic formation of common international educational space based on using of synergetic approach as adequate methodological base for educational transformation in the context of the Bologn Declarations through humanized combination of uniqueness of singular and common, different into joint is elaborated. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject філософсько-освітня парадигма ru_RU
dc.subject синергетичний підхід ru_RU
dc.subject гуманістична педагогіка ru_RU
dc.subject експериментальна педагогіка ru_RU
dc.subject глобалізація ru_RU
dc.subject philosophic and educational paradigm ru_RU
dc.subject synergetic approach ru_RU
dc.subject humanistic pedagogic ru_RU
dc.subject experimental pedagogic ru_RU
dc.subject globalization ru_RU
dc.subject.classification 37.013 ru_RU
dc.title Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу