DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2005 рік » № 2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2442
Title: Гендерна рівність: інтеграція жіночого як складової нової еволюційної парадигми
Authors: Кехтер, М.
Keywords: гендерна рівність
еволюційна парадигма
gender equality
evolutionary paradigm
Issue Date: 2005
Publisher: Видавництво "Майстер-клас"
Citation: Кехтер М. Гендерна рівність: інтеграція жіночого як складової нової еволюційної парадигми / М. Кехтер // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 204-212
Abstract: Розглядається проблема гармонійної, конструк тивної взаємодії чоловічого та жіночого в соціумі, шляхи подолання гендерної дискримінації і негатив ного впливу гендерних стереотипів на конструктив ний, творчий розвиток особистості. Гендерна проблематика в останні роки набуває активного розвитку у філософії, психології, соціології, політич них науках. Мета статті — привернути увагу до проблеми гендерної рівності, а також висвітлення результатів експерименту, який був проведений зі студентами і який було спря мовано на поширення уявлень про гендерні стереотипи.
The article is devoted to studying the harmonious interaction between mas culine and feminine in society, the ways of overcoming the gender discrimina tion and negative influence of gender stereotypes on personality’s intellectual and creative development. Gender issues nowadays draw more and more atten tion of philosophers, physiologists, sociologists, and political scientists. To show the results of experiment on student’s attitude toward the gender stereotypes is the goal of the article.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2442
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kehter.pdf942.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.