Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічний експеримент з впровадження організаційно-педагогічних умов у підготовку кваліфікованих робітників з ремонту автотранспортної техніки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Динько, В. А.
dc.date.accessioned 2019-05-14T07:42:26Z
dc.date.available 2019-05-14T07:42:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Динько, В. А. Педагогічний експеримент з впровадження організаційно-педагогічних умов у підготовку кваліфікованих робітників з ремонту автотранспортної техніки / В. А. Динько // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 22-32. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24396
dc.description.abstract У статті розкривається ефективність впровадження організаційно-педагогічних умов підготовки кваліфікованих робітників з ремонту автотранспортної техніки у навчально-виробничий процес сучасних професійно-технічних навчальних закладів. Здійснено порівняльний аналіз змісту роботи фахівців автотранспортної галузі, що відповідає сучасним вимогам, виокремлено типові знання та вміння, що визначають рівень кваліфікації робітника; обґрунтовано критерії для якісного оцінювання результатів вихідного тестування на визначення рівня сформованості професійних знань і вмінь майбутніх робітників автотранспортної галузі. У статті охарактеризовано три рівня готовності майбутніх кваліфікованих робітників автотранспортної галузі до професійної діяльності, а також зроблено розрахунок достовірності результатів експериментальної роботи щодо визначення рівня їхньої готовності до професійної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается эффективность внедрения обоснованных организационно-педагогических условий подготовки квалифицированных рабочих по ремонту автотранспортной техники в учебно-производственный процесс современных профессионально-технических учебных заведений. Осуществлен сравнительный анализ содержания работы специалистов автотранспортной отрасли, отвечающей современным требованиям, выделены типичные знания и умения, определяющие уровень квалификации. Автором обоснованы критерии для качественной оценки результатов выходного тестирования на определение уровня сформированности профессиональных знаний и умений будущих работников автотранспортной отрасли. В статье определены три уровня готовности будущих квалифицированных рабочих автотранспортной отрасли к профессиональной деятельности. Произведен расчет достоверности результатов экспериментальной работы по определению уровня готовности будущих квалифицированных рабочих автотранспортной отрасли. ua
dc.description.abstract The article reveals the effectiveness of implementation of reasonable organizational and pedagogical conditions of training qualified workers in repair equipment of motor vehicles in the educational and production process of modern vocational and technical education.The author substantiates criteria for quality assessment of the output of results of testing to determine the level of formation of professional knowledge and skills of future workers the road transport industry.The article outlines the three levels of future skilled workers to the the road transport industry professional activities. Made calculation of authenticity of results of experimental work to determine the level of future skilled workers the road transport industry. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічний експеримент ua
dc.subject організаційно-педагогічні умови ua
dc.subject кваліфікований робітник ua
dc.subject компетентнісно орієнтовані технології ua
dc.subject партнерська взаємодія ua
dc.subject інноваційний стиль діяльності ua
dc.subject педагогический эксперимент ua
dc.subject организационно-педагогические условия ua
dc.subject квалифицированный рабочий ua
dc.subject компетентно ориентированные технологии ua
dc.subject партнерское взаимодействие ua
dc.subject инновационный стиль деятельности ua
dc.subject pedagogical experiment ua
dc.subject organizational and pedagogical conditions ua
dc.subject the worker ua
dc.subject competence and oriented technologies ua
dc.subject partner interaction ua
dc.subject innovative style of activity ua
dc.subject.classification 377.36:629.33 ua
dc.title Педагогічний експеримент з впровадження організаційно-педагогічних умов у підготовку кваліфікованих робітників з ремонту автотранспортної техніки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу