DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 125 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24395
Title: Управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти
Authors: Благун, Н. М.
Keywords: управління загальноосвітнім навчальним закладом
соціально-функціональне управління
управління освітою
якість освіти
управление общеобразовательным учебным заведением
социально-функциональное управление
управление образованием
качество образования
management of general educational institutions
social and functional management
education
education management
the quality of education
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Благун, Н. М. Управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти / Н. М. Благун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 15-21.
Abstract: У статті розглянуто ключові аспекти управління якістю діяльності загальноосвітнього навчального закладу у контексті модернізації освіти. Автор стверджує, що основою соціально-функціонального управління діяльністю загальноосвітнього навчального закладу є соціалізація класичних функцій управління (прийняття управлінського рішення, організація, координування і коригування, облік і контроль), основних підсистем його діяльності – зміст та організація навчання і виховання підростаючого покоління. При цьому суб’єктами соціально-функціонального управління виступатимуть: керівники загальноосвітнього навчального закладу (директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник з виховної роботи), вчителі, вихователі, психолог, батьки учнів, представники громадськості; суб’єктами (учнівський колектив школи, класу, кожен учень зокрема).
В статье рассмотрены ключевые аспекты управления качеством деятельности общеобразовательного учебного заведения в контексте модернизации образования. Автор утверждает, что основой социально-функционального управления деятельностью общеобразовательных учебных заведений является социализация классических функций управления (принятие управленческого решения, организация, координация и корректировки, учет и контроль), основных подсистем его деятельности – содержание и организация обучения и воспитания подрастающего поколения. При этом субъектами социально-функционального управления выступают: руководители (директор, заместитель директора по учебно-воспитательной работе, заместитель по воспитательной работе), учителя, воспитатели, психолог, родители учеников, представители общественности; субъектами (ученический коллектив школы, класса, каждый ученик в частности).
The article describes the key aspects of quality management activities of general educational institutions in the context of modernization of education. The author argues that the basis of socio-functional management of secondary schools is the socialization of the classical management functions (management decision-making, organization, coordination and adjustment, accounting and control), the major subsystems of its activities – the content and organization of training and education of the younger generation. In this case, the subjects of social and functional management are: the manager (director, deputy director of educational work, the deputy for educational work), teachers, educators, psychologist, parents of students, members of the public; subjects (student staff of the school, class, each student in particular).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24395
Appears in Collections:Випуск 125

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blagun.pdf198.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.