Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Про доцільність застосування елементів проективної геометрії під час вивчення нарисної геометрії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козяр, М. М.
dc.contributor.author Крівцов, В. В.
dc.date.accessioned 2019-05-12T11:16:05Z
dc.date.available 2019-05-12T11:16:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Козяр, М. М. Про доцільність застосування елементів проективної геометрії під час вивчення нарисної геометрії / М. М. Козяр, В. В. Крівцов // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 105-114. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24380
dc.description.abstract В статті на прикладах побудови центральних проекцій точок прямої, паралельних прямих, нескінченно віддалених точок прямих, які лежать в одній площині, запропоновано методику пояснення утворення невласних елементів в проективному просторі у зв’язку з виконанням у ньому операцій проекціювання. Наведено приклад застосування невласних елементів при поясненні побудови перспективних зображень. Показано доцільність використання принципу двоїстості під час вивчення студентами положень нарисної геометрії. ua
dc.description.abstract For students-first-year students, the position of the written geometry is extremely difficult to master, in particular, it is difficult for them to perceive the fact that projection lines drawn from the center of projection, located at infinity, are parallel. This leads to the formal construction of parallel and orthogonal projections by students, without realizing that the reconstruction of the Euclidean space into a projective is the consequence of assigning the projection center to infinity. In the article, in the examples of constructing central projections of points of a straight line, parallel straight lines, infinitely distant straight lines, which lie in the same plane, we propose a method for explaining the formation of inefficient elements in a projective space in connection with the execution of projection operations in it. An example of the use of inappropriate elements in the explanation of the construction of perspective images is given. It is shown the expediency of using the principle of duality when students study the positions of descriptive geometry. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject графічна компетентність ua
dc.subject просторова уява ua
dc.subject мислення ua
dc.subject проекціювання ua
dc.subject нарисна геометрія ua
dc.subject проективна геометрія ua
dc.subject перспективні зображення ua
dc.subject graphic competence ua
dc.subject spatial imagination ua
dc.subject thinking ua
dc.subject projection ua
dc.subject pictorial geometry ua
dc.subject projective geometry ua
dc.subject perspective images ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Про доцільність застосування елементів проективної геометрії під час вивчення нарисної геометрії ua
dc.title.alternative About the accuracy of application of project geometry elements under the study of narison geometry ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу