У статті розглянуто роль студента в навчальному процесі у поєднанні науки і
активності. Активність студента є джерелом його розвитку, визначає діяльність і є її
рушійною силою. Наука розглядається як діяльність спрямована на отримання нового пізнання
та результат майбутнього. Висвітлено різні аспекти діяльності студента в навчальному
процесі як одне ціле. Наведено форми наукових заходів для апробації досліджень. Доведено, що
сьогодні студент спокійно і виважено може поєднувати науку і активність, при цьому
встигати виконувати й інші справи, так як студент наразі стає більш гнучким і мобільним.
In the article the role of student is considered in an educational process in combination of
science and activity. Activity of student is the source of his development, activity determines and is her
by motive force. Science is examined as activity is sent to the receipt of new cognition and result of the
future. The different aspects of activity of student are reflected in an educational process as one unit.
Forms over of scientific events are brought for approbation of researches. It is well-proven that today
student calmly and self-weighted can combine science and activity, here to have time to execute and
other businesses, so as a student now becomes more flexible and mobile.