Порушено проблему формування професійної компетентності майбутніх викладачів
правознавства. Визначено й розглянуто зміст компетентностей викладача правознавства.
Зазначено, що викладач повинен володіти цілим рядом культурних і професійних компетенцій:
методична, комунікативна, організаційна, аналітична, дослідницька, психологічна,
громадянська. Всі вони в комплексі формують професійну компетентність як функцію освіти і
досвіду педагога.
Компетентність фахівця з вищою юридичною освітою – це прагнення й здатність
реалізувати свій потенціал (знання, уміння, навички, досвід, особистісні якості) у професійній
сфері. Для успішного виконання своїх професійних функцій викладач правознавства має бути й
організатором, і висококваліфікованим конкурентоспроможним фахівцем у своїй галузі.
Сучасний викладач покликаний експериментувати, здійснювати творчий пошук ефективних,
нестандартних підходів до вирішення педагогічних проблем, уміти запроваджувати новітні
технології навчання, оригінальні педагогічні ідеї, інноваційні методи.
The article raises the problem of formation of professional competence of future teachers of
jurisprudence. The content of the competence of the teacher of jurisprudence is determined and
considered. It is noted that the teacher must possess a number of cultural and professional
competences: methodical, communicative, organizational, analytical, research, psychological, and
civic. All of them in a complex form professional competence as a function of education and experience
of the teacher.
Competence of a specialist with higher legal education is the desire and ability to realize their
potential (knowledge, skills, skills, experience, personal qualities) in the professional field. For the
successful performance of his professional functions, the teacher of jurisprudence must be both an
organizer and a highly skilled and competitive specialist in his field. A modern teacher is called to
experiment, to make creative search for effective, non-standard approaches to solving pedagogical
problems, to be able to introduce the latest technologies of teaching, original pedagogical ideas,
innovative methods.