DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 139 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24375
Title: Формування компетентнісно орієнтованого викладача правознавства в умовах професійної підготовки
Other Titles: Formation of a competently-oriented title of law in professional training conditions
Authors: Геращенко, В. В.
Keywords: компетентнісний підхід
компетентність
компетенції
професійна компетентність
юридична освіта
професіоналізм
патріот
громадянин
competence approach
competence
competency
professional competence
legal education
professionalism
patriot
citizen
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Геращенко, В. В. Формування компетентнісно орієнтованого викладача правознавства в умовах професійної підготовки / В. В. Геращенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 60-69.
Abstract: Порушено проблему формування професійної компетентності майбутніх викладачів правознавства. Визначено й розглянуто зміст компетентностей викладача правознавства. Зазначено, що викладач повинен володіти цілим рядом культурних і професійних компетенцій: методична, комунікативна, організаційна, аналітична, дослідницька, психологічна, громадянська. Всі вони в комплексі формують професійну компетентність як функцію освіти і досвіду педагога. Компетентність фахівця з вищою юридичною освітою – це прагнення й здатність реалізувати свій потенціал (знання, уміння, навички, досвід, особистісні якості) у професійній сфері. Для успішного виконання своїх професійних функцій викладач правознавства має бути й організатором, і висококваліфікованим конкурентоспроможним фахівцем у своїй галузі. Сучасний викладач покликаний експериментувати, здійснювати творчий пошук ефективних, нестандартних підходів до вирішення педагогічних проблем, уміти запроваджувати новітні технології навчання, оригінальні педагогічні ідеї, інноваційні методи.
The article raises the problem of formation of professional competence of future teachers of jurisprudence. The content of the competence of the teacher of jurisprudence is determined and considered. It is noted that the teacher must possess a number of cultural and professional competences: methodical, communicative, organizational, analytical, research, psychological, and civic. All of them in a complex form professional competence as a function of education and experience of the teacher. Competence of a specialist with higher legal education is the desire and ability to realize their potential (knowledge, skills, skills, experience, personal qualities) in the professional field. For the successful performance of his professional functions, the teacher of jurisprudence must be both an organizer and a highly skilled and competitive specialist in his field. A modern teacher is called to experiment, to make creative search for effective, non-standard approaches to solving pedagogical problems, to be able to introduce the latest technologies of teaching, original pedagogical ideas, innovative methods.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24375
Appears in Collections:Випуск 139

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herashchenko.pdf444.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.