DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 132 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24305
Title: Принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови
Authors: Радченко, А. Ф.
Keywords: загальнодидактичні принципи навчання української мови
лінгводидактичні принципи формування лінгвістичної компетентності
майбутні вчителі іноземних мов
didactic principles of teaching Ukrainian
linguo didactic principles for forming linguistic competence
future foreign language teachers
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Радченко, А. Ф. Принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови / А. Ф. Радченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 190-197.
Abstract: У статті визначено й обґрунтовано провідні принципи формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови. Запропоновано визначення лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов як ґрунтовне володіння мовною теорією української та іноземних мов, уміння застосовувати ці знання в будь-якій життєвій ситуації, здатність до компаративного аналізу мовних одиниць, володіння фоновими знаннями. Акцентовано, що лінгвістична компетентність є провідним складником комунікативної компетентності студентів. З’ясовано, що сучасні педагогічні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів освітнього процесу – логіки, цілей і завдань, формування змісту, вибору форм і методів, стимулювання, планування й аналізу досягнутих результатів. Як нормативна для педагогічної практики категорія принцип характеризується всезагальністю, обов’язковістю для будь-якого етапу, для будь-якої навчальної чи виховної ситуації, тоді як інші нормативні категорії (правила, поради, рекомендації, вимоги) не мають такого обов’язкового характеру. Проаналізовано принципи науковості, занурення у філологічний дискурс, індивідуалізації, свідомості, інтегративності, креативності, індивідуалізації, диференціації та ін.
In the article the key principles for forming linguistic competence of future foreign language teachers in the process of the Ukrainian language acquisitionare stipulated and substantiated. The term “linguistic competence of future foreign language teachers” is defined as profound proficiency in the language theory of both the Ukrainian language and foreign ones, the skill of application the aforesaid know ledge in everyday communication, the ability to accomplish comparative analysis of linguisticun it sand back ground expertise proficiency. It is emphasized that linguistic competence is considered a key component of students’ communicative competence. It is established that modern pedagogical principles specify the requirements for every componen t of the educational process, notably logic, aims and purposes, content development, forms and methods selection, promotion, planning and analysis of the out comesachieved. Being normative in educational practice the notion “principle” as a categ oryise valuated in terms of universality and in sistency foranystage, instructional or educational situation where aso ther normative categories (rules, tips, guidelines and requirements) arenot compulsory. The scientific principle as well as individualization, integrative, creativity, autonomy and differentiation ones, the principle of immersionin to linguistic discourse and the principle of consciousac quisition of know ledgeare analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24305
Appears in Collections:Випуск 132

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RADCHENKO A. F.pdf215.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.