DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 132 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24304
Title: Теоретичні засади формування граматичної компетентності учнів старших класів на уроках української мови з використанням методу проектів
Authors: Полінок, О. В.
Keywords: компетенція
компетентність
граматична компетентність
метод проектів
competence
grammatical competence
method of projects
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Полінок, О. В. Теоретичні засади формування граматичної компетентності учнів старших класів на уроках української мови з використанням методу проектів / О. В. Полінок // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 181-189.
Abstract: У статті охарактеризовано теоретичні засади формування граматичної компетентності учнів старших класів на уроках української мови із застосуваннямметоду проектів; обґрунтовано й уточнено сутнісні характеристики базових понять “компетенція”, “компетентність”, “граматична компетентність”, “метод проектів”.
The article describes the theoretical foundations for the formation of the grammatical competence of high school students in the Ukrainian language lessons using the project method; substantiated and clarified the basic characteristics of the concepts of “competence”, “grammatical competence”, “project method”.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24304
Appears in Collections:Випуск 132

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
POLINOK Н. V.pdf219.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.