DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 132 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24282
Title: Адаптація принципів інформаційного дизайну при розробці електронного навчального контенту з медичної фізики
Authors: Коваль, Б. Ф.
Чалий, К. О.
Keywords: електронний навчальний контент
медична фізика
інформаційний дизайн
юзабіліті
electronic educational content
medical physics
informative design
yuzabiliti
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Коваль, Б. Ф. Адаптація принципів інформаційного дизайну при розробці електронного навчального контенту з медичної фізики / Б. Ф. Коваль, К. О. Чалий // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 92-98.
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність адаптації принципів інформаційного дизайну при формуванні та змістовому наповненні електронного навчального контенту з медичної фізики. Показано, що забезпечення юзабіліті (зручності використання) по відношенню до навчальних інформаційних ресурсів передбачає особливе структурування матеріалу, оптимізацію форм представлення інформації та ретельний підхід до проектування інтерфейсу користувача.
In the article grounded expedience of adaptation of principles of informative design at forming and semantic filling of electronic educational content on medical physics. It is rotined that providing of yuzabiliti (comforts of the use) in relation to educational informative resources foresees special structurezation of material, optimization of forms of presentation of information and careful going near planning of man-machine interface.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24282
Appears in Collections:Випуск 132

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOVAL’B. F., CHALIY K. O.pdf218.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.