У cтатті розкривається сутність художньо-комунікативної культури майбутнього
вчителя музичного мистецтваз позицій сучасної діалогово-комунікативної парадигми освіти. Здійснюється аналіз таких дефініцій, як: “культура”, “комунікативна культура”, “художня діяльність”. Автор зосереджуєувагу на гуманістичному векторі реалізації творчої взаємодії викладачаі студента у процесі спілкування з музичним мистецтвом, як важливого чинника формування художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики. Підкреслюється роль культуротворчих функцій мистецтва у процесі активізації особистісних екзистенціальних смислів суб’єктів художньо-навчального процесу,уприйнятті
студентом загальнокультурних зразків діяльності і поведінки. Підгрунтям формування комунікативної культури на грунті мистецтва є, на думку автора, високий рівень розвитку загальної культури студента, що віддзеркалюється в системі його художньо-комунікативних потреб, комунікативних якостей, в стилі діяльності і поведінки.
The article reveals the essence of the artistic and communicative culture of the future teacher of
musical art from the standpoint of the modern dialogue and communicative paradigm of education.
Analyzes of such definitions as “сulturе”, “communicative culturе”, “artistic activity”.The author
focuses on the humanistic vector of the creative interaction of the teacher and student in the process of
communicating with the musical art as an important factor in the formation of the artistic and
communicative culture of the future teacher of music. Emphasizes the role of сulturology functions of
art in the revitalization process of personal existential meanings the subjects of artistic and educational
process of assimilation by the student of samples of cultural activities and behaviors. The basis of
formation of communicative cultureof the future teacher of music, according to the author, the high
level of development of general culture of a student, which is reflected in the system of his artistic and
communicative needs, communicative qualities, in the style of activity and behavior.