У статті розглянуто умови забезпечення сталого розвитку суспільства через освіту
сталого розвитку, зокрема екологічну освіту. Обґрунтовано принципи та завдання, що визначають зміст і структуру екологічної освіти для реалізації засад сталого розвитку.
Доведено, що підготовка фахівця-еколога, здатного до компетентного використання своїх
знань в професійній діяльності з врахуванням цілей та завдань сталого розвитку є актуальним
завданням сучасної вищої освіти. З цією метою авторами розроблена інтерактивна методична
система навчання основ виробничих технологій майбутнього фахівця-еколога, яка є цiлiсним
утвoренням, щo дoзвoляє фoрмувати не лише знання основ виробничих технологій, але й умiння
їх застoсoвувати в майбутнiй прoфесiйнiй дiяльнoстi еколога на основі взаємодії
фундаментальнoї та прoфесiйнoї спрямoванoстi навчання на засадах сталого розвитку.
Внесено пропозицію щодо організації екологічної освітньої діяльності у вищих навчальних
закладах шляхом спрямування на впровадження ідей, принципів та цінностей сталого розвитку
з метою формування компетентного фахівця здатного до відповідального відношення як до
природного так і соціального оточення.
In the article were considered the conditions for sustainable development of society through
education for sustainable development, including environmental education. The principles and
objectives, which determine the content and structure of environmental education to implement the
principles of sustainable development were soundlied. It is proved that the preparation of
environmental specialists capable of competent use their knowledge in professional activity with
considering the goals and tasks of sustainable development is an urgent task of modern higher
education. To this end, the authors developed an interactive methodical system of training bases of
production technologies of the future professional ecologist which is complete formation that allow to
form not only knowledge of production techniques, but ability to use in future professional activity as ecologist based on interaction fundamental and professional focus of training on the principles of
sustainable development. It was submitted proposal for the organization of environmental education
activities in higher education through focus on implementing the ideas, principles and values of
sustainable development for the purpose of creation a competent professional specialist capable to
response attitude to both natural and social environment.