У статті проаналізовано особливості американської системи вищої освіти, виявлено існування двоступеневого процесу підготовки вчителів (бакалавр-магістр), спосіб організації навчального навантаження студента та розподіл предметів. Охарактеризовані особливості американської системи освіти педагогічних працівників, які включають організацію консультаційної роботи та мотивують до нових творчих пошуків. Розкрито систему ліквідації заборгованості та проходження педагогічної практики майбутніх учителів у США, яка передбачає такі етапи як: ввідний, активний і пасивний. Окреслено шлях подальшого
працевлаштування в американській школі, який передбачає складання ліцензійних тестів.
The article analyzes the peculiarities of the American system of higher education, reveals the existence of a two-step process of teacher training (Bachelor’s and Master’s degrees), the way of organizing student’s load and distribution of subjects. The peculiarities of the American educational system of pedagogical workers are described, which include the organization of advisory work and motivate new creative searches. The system of debt cancellation and pedagogical practice of future teachers in the USA is developed, which provides for the following stages: input, active and passive. The way of further employment in the American school, which involves the preparation of licensing
tests is outlined.