Стаття присвячена методиці навчання студентів економічних спеціальностей
університетів моделюванню стохастичних явищ. Описана методика реалізації запропонованих
засобів включення прикладних імовірнісно-статистичних завдань з метою формування
економічного мислення студентів. Розглянуті вимоги до змісту елементарних
взаємодоповнюючих прикладних завдань зі стохастики. Наведені приклади наскрізних
прикладних завдань за наступними темами: “Варіаційні ряди”, “Первинна обробка
результатів економічних досліджень”, “Випадкові події”, “Випадкові величини”.
Сформульовані функції обробки економіко-статистичних даних, обчислення їх середніх
характеристик, знайомства з конкретними проявами закону великих чисел. Процес розв’язання
охоплює як математичну так і економічну інтерпретації.
The article is devoted to methods of teaching students of economic specialties universities
simulation stochastic phenomena. The described method of the proposed facilities include application
of probabilistic and statistical problems in order to create economic minds. The requirements to the
content of the complementary application of elementary tasks from the course stochastics. These
examples of cross-cutting application tasks on the following topics: “Variation rows”, “Primary
treatment results of economic research”, “Random Event”, “Random variables”. Formulated
processing function of economic and statistical data, calculate their average characteristics, familiarity with specific manifestations of the law of large numbers. The process solution covers both
mathematical and economic interpretations.