Сучасний етап розвитку професійної освіти в Україні характеризується відходом від стандартних елементів, принципів, методик педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці професійної підготовки. У статті описуються основні компоненти методичної системи підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом з точки зору розвитку їх професійної (іншомовної) комунікативної компетентності. Розглянуті змістовний, мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, практичний та інші компоненти. Основна увага приділена розвитку професійної
іншомовної комунікативної компетентності. Професійна підготовка диспетчерів управління повітряним рухом з погляду розвитку їх професійної комунікативної компетентності – це технологія навчання, яка відображає шлях освоєння конкретного професійного іншомовного навчального матеріалу в межах визначеного предмета, теми, питання в межах цієї технології.
The modern stage of development of trade education in Ukraine is characterized by walking away from standard elements, principles, methodologies of pedagogical process, intensiveпереосмисленням of values, searches new in a theory and practice of professional preparation. The main components of methodical system of ATCO development training in the sphere of their professional communicative competence development in is described in this article. Its components, such as substantial, motivation-and-valuable, cognitive, active, practical etc. are defined. The main attention was paid to the development of professional foreign language competence. Professional preparation of controllers of air traffic control from the point of view of development of them professional communicative competence is technology of studies, which represents the way of mastering of concrete professional foreign educational material within the limits
of certain object, theme, question within the limits of this technology.