В роботі проведено дослідження передумов для розробки ефективної методики навчання основ ультразвукової діагностики майбутніх лікарів. Проведено аналіз логічно детермінованої послідовності основних змістових ліній, які складають теоретичну основу курсу, проведено дослідження внутрішньо- та міждисциплінарних взаємозв’язків між елементами предметних
знань. Виходячи з соціальної обумовленості підпорядкування змісту дисципліни фаховим потребам, у змісті навчання виокремлено інваріантне ядро предметної компетентності (основні знання, ідеї, принципи, а також базові вміння, навички) та її варіативну складову. Обґрунтована необхідність реалізації змішаного навчання, яке базується на поєднанні online та offline технологій і домогтися відповідності обсягу необхідних для засвоєння знань та реальних можливостей освітнього процесу.
Research of pre-conditions is in-process conducted for development of effective method of
teaching bases of ultrasonic diagnostics of future doctors. The analysis of the logically determined
sequence of semantic mainlines which make theoretical basis of course is conducted, researches of
internal and mezhdisciplinarnykh intercommunications are conducted between the elements of subject
knowledges. Coming from the social conditionality of submission of maintenance of discipline to the
professional necessities, the invariant kernel of subject competence (basic knowledges, ideas,
principles, and also base abilities, skills) and its variativnuyu constituent is selected in maintenance of
teaching. The necessity of realization of the mixed teaching which is based on combination of online
and offline technologies and to obtain accordance of volume of necessary for mastering knowledges
and real possibilities of educational process is grounded.