У статті подано експериментальне дослідження використання системи задач у процесі професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних коледжів. Використання системи задач у процесі професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних коледжів сприяє зміні характеру навчальної діяльності студентів, розвитку їх мисленнєвих здібностей, надає їм можливість самореалізуватися у навчальній діяльності, відмовившись від стандартних способів і форм роботи, сприяє засвоєнню студентами будівельних спеціальностей міцних осмислених знань, умінь користуватись цими знаннями у практичному повсякденному житті та у майбутній професійній діяльності. Пошук шляхів і засобів оптимізації процесу навчання у будівельних коледжах спрямований на те, щоб перетворити освіту на засіб духовного розвитку особистості майбутнього будівельника, забезпечити освітнє, педагогічно регульоване середовище, у якому кожен майбутній спеціаліст може вибудувати адекватний образ власного професійного, компетентного "Я".
В статье подано экспериментальное исследование использования системы задач в процессе профессионально ориентированного обучения физике студентов строительных колледжей. Использование системы задач в процессе профессионально ориентированного обучения физике студентов строительных колледжей способствует изменению характера учебной деятельности студентов, развития их мыслительных способностей, предоставляет им возможность самореализоваться в учебной деятельности, отказавшись от стандартных способов и форм работы, способствует усвоению студентами строительных специальностей крепких осмысленных знаний, умений пользоваться этими знаниями в практической повседневной жизни и в будущей профессиональной деятельности. Поиск путей и средств оптимизации процесса обучения в строительных колледжах направлен на то, чтобы превратить образование в средство духовного развития личности будущего строителя, обеспечить образовательную, педагогически регулируемую среду, в которой каждый будущий специалист может выстроить адекватный образ собственного профессионального, компетентного "Я".
In the article experimental research of the use of the system of tasks is given in the process of the professionally oriented studies of physics of students of building colleges. The use of the system of tasks in the process of professionally oriented training of students of the physics of building colleges contributes to the change in the nature of the students’ educational activity, the development of their mental capacities, gives them the opportunity to self-realization in the educational activity, giving up standard methods and forms of work, assists the students to master the building specialties of sound meaningful knowledge, use this knowledge in practical everyday life and in future professional activities. Finding ways and means of optimizing the learning process in building colleges is aimed at transforming education into a means of spiritual development of the personality of the future builder, providing an educational, pedagogically regulated environment in which each future specialist can build an adequate image of his own professional, competent "I".