DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 135 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24203
Title: Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща
Authors: Каричковський, В. Д.
Keywords: Республіка Польща
вищий навчальний заклад
аграрна галузь
майбутній фахівець
професійна підготовка
Republic of Poland
higher education institution
agrarian sector
future specialist
vocational training
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Каричковський, В. Д. Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща / В. Д. Каричковський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 112-121.
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз системи вищої професійної освіти у Республіці Польща на основі огляду нормативних документів та науково-педагогічної літератури. Зокрема, розкрито особливості системи вищої освіти; здійснено аналіз дескрипторів, прийнятих в FQ-EHEA та EQF-LLL; розглянуто специфіку студентської академічної мобільності;охарактеризовано специфіку та напрями політики у галузі розвитку вищих навчальних закладів; проаналізовано відмінності між термінами “якість навчання” і “якість освіти”; зроблено акцент на вимогах до професійної підготовки майбутніх фахівців. Неперервна професійна освіта повинна сприяти утвердженню особистості як найвищої цінності суспільства, виступати гарантом проти її знеособлення в умовах ринкової економіки, надавати можливість самореалізації у професійній діяльності та на практиці реалізувати гуманістичну спрямованість сучасної освіти.
The article provides theoretical analysis of the system of higher professional education in the Republic of Poland on the basis of review of normative documents and scientific and pedagogical literature. In particular, features of the system of higher education are revealed; analysis of descriptors adopted in FQ-EHEA and EQF-LLL is made; the specifics of student academic mobility are considered; characterizes of the specifics and directions of policy in the field of development of higher educational institutions are analyzed; the differences between the terms “quality of education” and “quality of education” are analyzed; the emphasis is placed on the requirements for the training of future specialists. Continuous trade education must assist claim of personality as the greatest value of society, to come forward as a guarantor against her depersonalization in the conditions of market economy, to give possibility of self-realization in professional activity and in practice to realize the humanism orientation of modern education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24203
Appears in Collections:Випуск 135

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KARICHKOVSKIY V. D.pdf222.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.