DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 135 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24189
Title: Специфіка створення етнокультурного середовища у педагогічному ВНЗ як засобу інтенсифікації педагогічної підтримки майбутніх учителів музики
Authors: Гу Жань
Keywords: фахова підготовка
навчальна діяльність
педагогічний імідж
професійна індивідуальність
етнокультурна педагогічна підтримка
the рrofessional education
the scientific activity
the professional ability
the professional individuality
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гу Жань. Специфіка створення етнокультурного середовища у педагогічному ВНЗ як засобу інтенсифікації педагогічної підтримки майбутніх учителів музики / Гу Жань // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 67-74.
Abstract: У статті розглядаються питання створення особистісно зорієнтованого навчально-розвивального етнокультурного середовища у педагогічному ВНЗ, в результаті взаємодії з яким у майбутнього вчителя музики формується готовність до продуктивної фахової діяльності, що ґрунтується на знанні сучасних освітніх технологій, розуміння власної індивідуальної сутності, створенні власного педагогічного іміджу. Особистісно зорієнтований підхід висуває перед сучасними педагогічними ВНЗ вимогу змінити позицію викладача-інформатора як джерела знань, контролера на позицію фасилітатора, аніматора, тьютора; створення таких навчальних ситуацій, які б сприяли вільному розвою можливостей студентів шляхом активізації внутрішніх резервів; створення умов для розвитку моральної, соціально активної, професійно компетентної особистості, здатної до подальшого саморозвитку та самовиявлення.
The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception. The personality orientated approach pulls out a requirement to change position of teacherinformant as sources of knowledge, inspector on position of фасилітатора, animator before modern pedagogical institutes of higher; creation of such educational situations which would assist free development of possibilities of students by activation of internal backlogs; conditioning is for development of moral, socially active, professionally competent personality, apt at further development and exposure.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24189
Appears in Collections:Випуск 135

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GU ZHAN.pdf215.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.