DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24146
Title: Підготовка майбутніх учителів математики до розвитку мотивації учнів профільних класів до підприємницької і фінансової діяльності
Authors: Фесенко, Г. А.
Keywords: фінансово-економічне виховання
методика навчання математики в школі і вузі
мотивація фінансової поведінки
financial and economic education of schoolchildren
increase of financial literacy
methodology of educating of mathematics at school
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Фесенко, Г. А. Підготовка майбутніх учителів математики до розвитку мотивації учнів профільних класів до підприємницької і фінансової діяльності / Г. А. Фесенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 203-211.
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів математики до розвитку мотивації учнів профільних класів до підприємницької і фінансової діяльності; розглянуто підстави для включення до складу методичної діяльності вчителів математики напряму, пов’язаного з формуванням в учнів мотивів підприємницької і фінансової діяльності; проаналізовано понятійно-категоріальний апарат дослідження аспекту проблеми фінансово-економічного виховання учнів, пов’язаного з мотивацією підприємницької і фінансової діяльності; визначено умови і запропоновано способи розвитку мотивації підприємницької діяльності і фінансової поведінки майбутніх учителів математики і учнів профільних класів у процесі вивчення математичних дисциплін.
In the article justified actuality of problem of preparation future teachers of mathematics is reasonable to motivation of profile classes of students to entrepreneurial and financial activity; grounds are considered for including in the complement of methodical activity of teachers of mathematics of the direction related to forming at reasons of students of entrepreneurial and financial activity; the concept and category vehicle of research one of aspects problem of financial and economic education is analysed students in the process of educating bound by з motivation of entrepreneurial and financial activity; terms are certain and the methods of development of motivation of entrepreneurial activity and financial behavior of future teachers of mathematics and profile classes of students are offered in the process of study of mathematical disciplines.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24146
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fecenko H. A.pdf195.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.