DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24131
Title: Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки
Authors: Степанов, В. А.
Keywords: герменевтика
музичний текст
музична мова
мультимедійне аранжування
інтерпретація музичних творів
hermeneutical analysis
interpretation
musical text
musical language
arrangement
interpretation of musical pieces
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Степанов, В. А. Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки / В. А. Степанов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 176-182.
Abstract: У статті порушено проблему застосування герменевтики як методу, теорії, філософії будь-якої інтерпретації до інтерпретації музичних творів. Здійснено аналіз історичного розвитку герменевтики як методологічної основи навчання майбутніх учителів музики аранжуванню у процесі фахової підготовки, розкрито сутнісний зміст понять “розуміння”, “інтерпретація” та “аранжування”. Відзначено, що інтерпретація та розуміння музичних текстів герменевтичними методами доповнює традиційні форми аналізу музичних творів, акцентовано діалоговий характер герменевтичної методології.
The article was written about the problem of using of hermeneutics as a method, theory, philosophy of any interpretation regarding the musical interpretation. The historical development of the hermeneutic as methodological basis of the arrangement teaching of future music teachers in the process of professional training is analyzed. In this article the essence of the concepts of “understanding”, “interpretation” and “arrangement”. The author notes that the interpretation and understanding of texts by hermeneutic’s methods complements the traditional forms of analysis of musical pieces. The dialogue nature of hermeneutical methodology is marked.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24131
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanov V. A.pdf184.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.