Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація ідей педагогіки співробітництва під час викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черниш, Л. М.
dc.date.accessioned 2019-04-10T08:32:41Z
dc.date.available 2019-04-10T08:32:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Черниш, Л. М. Реалізація ідей педагогіки співробітництва під час викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей / Л. М. Черниш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 108-110. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24122
dc.description.abstract У статті визначено сутність педагогіки співробітництва. Установлено, що педагогіка співробітництва сприяє підвищенню інтересу студентів до навчання та формуванню у них загальнолюдських цінностей. Висвітлено основні ідеї педагогіки співробітництва (пізнання та засвоєння істинно людського; пізнання себе; гуманізація освітнього процесу тощо). Висвітлено досвід впровадження ідей педагогіки співробітництва під час аудиторних занять з англійської мови зі студентами економічних спеціальностей на прикладі опрацювання тем “Business Propositions” та “Culture Differences”. Висвітлено функції викладача під час організації навчального процесу, які полягають у формуванні мовленнєвої компетенції студентів, з одного боку, та у прищепленні молоді розуміння ідей педагогіки співробітництва –з іншого. ua
dc.description.abstract The article presents the definition of pedagogy of cooperation. It has been established that the pedagogy of cooperation heightens interest in learning and universal values formation. The main ideas of the pedagogy of cooperation (universal human values knowledge and learning, self-knowledge, teaching and learning process humanization etc.) are presented. The experience of the implementation of pedagogy of cooperation ideas during English classes to students of economic specialties on the example of the topics “Business Propositions” and “Culture Differences” is presented. The main functions of the teacher are presented; they consist in the students’ language competence formation on the one hand, and teaching young people the ideas of cooperation on the other hand. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ідеї педагогіки співробітництва ua
dc.subject студенти ua
dc.subject англійська мова ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject cooperation pedagogy ideas ua
dc.subject students ua
dc.subject English language ua
dc.subject teaching and learning activities ua
dc.subject.classification 373.3. 011 ua
dc.title Реалізація ідей педагогіки співробітництва під час викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу