Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Табачковський, В.
dc.date.accessioned 2013-03-18T22:54:29Z
dc.date.available 2013-03-18T22:54:29Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Табачковський В. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології / В. Табачковський // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 135-148 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2411
dc.description.abstract У статті аналізується процес переосмислення усталених поглядів на людину та культуру в їх освітянському заломленні, перехід від антропології нормативізму і ригоризму та відповідної їй норма тивістськи — репресивної педагогіки до антропології та педагогіки сприяння. Окреслюються найболючіші питання означеного перегляду, що становлять зміст авторських міркувань. Зазначається, що філософське осмислення будь- яких антропологічних колізій орга нічно переростає у соціально педагогічні роздуми, та робиться спроба розкрити особливості такого переростання у зверненні до порівняльного аналізу класичних та сучасних антропологічних уявлень. На цій підставі виокремлюються наріжні антропологеми сучасної культури, акценту ється увага на особливостях постмодерного бачення феноменів свободи, самості, зустрічі та його значущості для антрополого педагогічних розмислів. ru_RU
dc.description.abstract The article presents an analysis of the re comprehension process of the established views on a man and culture in the educational aspect, transition from anthropology of normativizm and rigorizm and relevant to it normative and repressive pedagogics to the anthropology and pedagogics of assistance. The urgent problems of such re comprehension, which also form the contents of the author's reflections, are outlined. It is pointed out that philosophical under standing of any anthropological collusions is organically developed into the social and pedagogical reflections. It is made an attempt to show the peculiari ties of such development due to the comparative analysis of the classical and modern anthropological ideas. On this basis, the key anthropologems of the modern culture are determined, special attention is paid to the peculiarities of the post modern vision of the phenomena of freedom, originality, meeting and thier importance for the anthropological and pedagogical comprehension. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject педагогіка ru_RU
dc.subject філософська антропологія ru_RU
dc.subject Pedagogics ru_RU
dc.subject Philosophical Anthropology ru_RU
dc.title Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу