DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 65 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24118
Title: Проектирование методической подготовки будущих учителей биологии в условиях реализации образовательных реформ в Украине
Other Titles: Проектування методичної підготовки майбутніх учителів біології в умовах реалізації освітніх реформ в Україні
Authors: Цуруль, О. А.
Keywords: проектирование
содержание
методическая подготовка
будущие учителя биологии
методика обучения биологии
образовательные реформы
компетентностный подход
designing
content
methodical training
future teachers of biology
methods of teaching biology
competence approach
educational reforms
проектування
зміст
методична підготовка
майбутні вчителі біології
методика навчання біології
компетентнісний підхід
освітні реформи
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Цуруль, О. А. Проектирование методической подготовки будущих учителей биологии в условиях реализации образовательных реформ в Украине / О. А. Цуруль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 104-107.
Abstract: В статье рассмотрены концептуальные основания модернизации образовательных программ подготовки будущих учителей биологии в условиях реализации образовательных реформ в Украине. Определены ключевые принципы проектирования подготовки будущих учителей биологии. Обоснованы ведущие методологические основы обновления содержания методической подготовки будущих учителей биологии. Предложен авторский вариант проектирования методической подготовки будущих учителей биологии на базе компетентностного подхода.
The article considers the conceptual basics of modernization of future teachers’ of biology training programs in conditions of educational reforms implementation in Ukraine. The key principles of designing of methodical training of future teachers of biology are defined. The leading methodological bases of updating of content of methodical training of future teachers of biology are proved. Author’s option of designing of methodical training of future teachers of biology is offered. Competence approach is the basis of this designing.
У статті досліджено концептуальні засади модернізації освітніх програм підготовки майбутніх учителів біології в умовах реалізації освітніх реформ в Україні. Виокремлено провідні принципи проектування підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито провідні методологічні засади оновлення змісту методичної підготовки майбутніх учителів біології. Запропоновано авторський варіант проектування методичної підготовки майбутніх учителів біології, в основу якого покладено компетентнісний підхід.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24118
Appears in Collections:Випуск 65

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsurulʼ O. А..pdf189.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.