DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 65 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24107
Title: Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання)
Authors: Рижкова, І. Ю.
Keywords: інтерактивні завдання
кооперативне навчання
іноземна мова
мотивація
студент
особистість
інтерес
ЗВО
interactive tasks
cooperative learning
foreign language
motivation
students
personality
interest
universities
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Рижкова, І. Ю. Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання) / І. Ю. Рижкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 76-78.
Abstract: Педагогічна практика вимагає створення відносно простого і водночас максимально універсального, професійного розвитку студентів на заняттях з іноземної мови. У статті розглянуто особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивації до вивчення іноземної мови. Обґрунтована необхідність використання на заняттях з іноземної мови інтерактивних технологій. Використання інтерактивних методів навчання посилює увагу студентів, а також дає змогу значно збільшити час мовної практики на заняттях для кожного студента. Окреслено необхідність застосування кооперативного навчання під час вивчення іноземної мови у ВНЗ [2, електронний ресурс]. Наведено приклади застосування кооперативного навчання під час вивчення окремих тем з іноземної мови. У процесі кооперативного навчання викладач стає організатором самостійної, навчально-пізнавальної, комунікативної, творчої діяльності студентів.
The pedagogical practice demands the formation of quite simple and in the meantime maximally multi-purpose professional progress of students during the English lessons. In the given article the characteristics of using the interactive learning technologies are considered such as the motivation to learn a foreign language. The usage of interactive technologies in learning the foreign language is justified. The introduction of interactive teaching methods increases the students’ attention and allows maximizing time in practicing language during the lessons. It is also necessary to use cooperative learning in teaching foreign languages at universities. The examples of using the cooperative learning in teaching separate topics of the foreign language are given. In the course of the cooperative learning a teacher becomes a planner of independent, educational, communicative and creative activities for students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24107
Appears in Collections:Випуск 65

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryzhkova I. Yu..pdf184.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.