DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 65 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24106
Title: Критерії та показники визначення рівня готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності
Authors: Пономарьова, Н. О.
Keywords: професійна орієнтація
ІТ-спеціальності
підготовка учителя інформатики
готовність до професійної орієнтації
критерії та показники готовності
career guidance
IT specialty
preparation of a teacher of informatics
readiness for career guidance
criteria and indicators and indicators of readiness
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пономарьова, Н. О. Критерії та показники визначення рівня готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності / Н. О. Пономарьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 73-76.
Abstract: Статтю присвячено встановленню критеріїв і показників готовності майбутніх учителів інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. Відповідно до структурних компонентів готовності майбутніх учителів інформатики до зазначеної діяльності встановлено мотиваційний, когнітивний, практично-діяльнісний і рефлексивний її критерії. Описано показники, в яких розкривається кожний із критеріїв. Визначено та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутнього вчителя інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності та діагностичний апарат для їх з’ясування. Наведено результати з’ясування коефіцієнта вагомості кожного критерію у структурі готовності майбутнього вчителя інформатики до профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти, а також коефіцієнтів вагомості окремих показників кожного критерію означеної готовності (із застосуванням методу експертних оцінок).
The article is devoted to the establishment of criteria and indicators of readiness of future teachers of informatics to career guidance of pupils on IT specialty. In accordance with the structural components of the readiness of the future teachers of informatics for this activity, is defined a motivational, cognitive, practical-activity and reflexive criteria. The indicators, which reveal each of the criteria, are described. The levels of formation of the readiness of the future teacher of informatics to career guidance of pupils on IT specialty and the diagnostic apparatus for their identification are determined and described. The results of determining the coefficient of importance of each criterion in the structure of the readiness of the future teacher of informatics to career guidance of pupils in general secondary education, as well as the factors of importance of individual indicators of each criterion of preparedness (using the method of expert evaluations) are given.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24106
Appears in Collections:Випуск 65

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarova N. O..pdf240.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.