У статті наведена характеристика моделі управління процесом формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів як складника управління процесом професійної підготовки сучасного фахівця. Стаття аналізує сучасні визначення поняття «педагогічна модель» на основі узагальнення довідкових і наукових джерел; з’ясовує та узагальнює педагогічні умови, підходи та принципи побудови моделі управління процесом формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів; характеризує структурні блоки моделі управління процесом формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів. Перспективою подальшого дослідження є розроблення технології впровадження моделі формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів з урахуванням досвіду зарубіжних дослідників.
The article describes the model of management of future managers’ professional responsibility formation process as an essential part of modern specialists’ professional training process. The article analyzes modern definitions of «pedagogical model» on the basis of generalization of reference and scientific sources; reviews and generalizes pedagogical conditions, approaches and principles of future managers’ professional responsibility formation process; characterizes structural blocks of the model of management of future managers’ professional responsibility formation process. The prospect of further research is to develop a technology for implementing the model of management of future managers’ professional responsibility formation process, taking into account the experience of foreign scholars.