Publication: Результати та аналіз експерименту практичного впровадження в навчальний процес підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності
Loading...
Date
Authors
Безсмолий, Є. Б.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
Результати дослідження формування педагогічної підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності довели, що проведення лекційних занять за типом ”Лекція – конференція” в процесі психолого-педагогічної підготовки в експериментальній та контрольній групах, ефективно впливають на систему педагогічної підготовки. Про це свідчать однакові стартові результати в експериментальній і контрольній групах (t = 0,185; p>0,05), після завершення психолого-педагогічної підготовки у викладанні лекцій, в експериментальній групі він склав у середньому 5 балів, у контрольної 3,75, при p<0,01.
Результаты исследования формирования педагогической подготовки будущих магистров с правоведения к преподавательской деятельности показали, что полученные результаты проведения лекционных занятий по типу “лекция – конференция” в процессе психолого-педагогической подготовки в экспериментальных и контрольных группах, убедительно показывает эффект нашей системы педагогической подготовки. Об этом свидетельствуют одинаковые стартовые результаты в экспериментальных и контрольных группах (t=0,185; p>0,05), после завершения эксперимента психолого-педагогической подготовки при преподавании лекций в экспериментальных группах он составил 5 баллов, а в контрольных 3,75 при p<0,01.
The Results of the study of the shaping of pedagogical preparation future master with lawyer to teaching activity have shown that got results of the undertaking lecture occupation on type “lecture – a conference” in process psychology-pedagogical preparation in experimental and checking group, persuasively shows effect our systems of pedagogical preparation. The alike start result. About this in experimental and checking group (t=0,185; p>0,05), after termination of the experiment psychology -pedagogical preparation when teaching lecture experimental group he has formed 5 баллов, but in checking 3,75 under p<0,01.
Результаты исследования формирования педагогической подготовки будущих магистров с правоведения к преподавательской деятельности показали, что полученные результаты проведения лекционных занятий по типу “лекция – конференция” в процессе психолого-педагогической подготовки в экспериментальных и контрольных группах, убедительно показывает эффект нашей системы педагогической подготовки. Об этом свидетельствуют одинаковые стартовые результаты в экспериментальных и контрольных группах (t=0,185; p>0,05), после завершения эксперимента психолого-педагогической подготовки при преподавании лекций в экспериментальных группах он составил 5 баллов, а в контрольных 3,75 при p<0,01.
The Results of the study of the shaping of pedagogical preparation future master with lawyer to teaching activity have shown that got results of the undertaking lecture occupation on type “lecture – a conference” in process psychology-pedagogical preparation in experimental and checking group, persuasively shows effect our systems of pedagogical preparation. The alike start result. About this in experimental and checking group (t=0,185; p>0,05), after termination of the experiment psychology -pedagogical preparation when teaching lecture experimental group he has formed 5 баллов, but in checking 3,75 under p<0,01.
Description
Keywords
педагогічна підготовка, магістри-правознавці, ефект, система, педагогическая подготовка, магистры с правоведения, эффект, Pedagogical preparation, masters with lawyer, effect, system
Citation
Безсмолий, Є. Б. Результати та аналіз експерименту практичного впровадження в навчальний процес підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності / Є. Б. Безсмолий // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 22-28.