Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні інтенції і практичний досвід критичної педагогіки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Радіонова, І.
dc.date.accessioned 2013-03-18T22:32:47Z
dc.date.available 2013-03-18T22:32:47Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Радіонова І. Теоретичні інтенції і практичний досвід критичної педагогіки / І. Радіонова // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 74-85 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2407
dc.description.abstract Ідеї критичної педагогіки поширюються напри кінці ХХ ст., що пояснюється автором посиленням тенденцій трансдисциплінарності і політизації сучасного гуманітарного знання. У статті розглядається запропоноване критичною педагогікою розуміння мови можливостей в радикальній практиці, боротьба критичної педагогіки не тільки з різними формами пригноблення, але і за новий тип суб'єктивності, альтернативні форми суспільства. Результати аналізу показують, що критична педагогіка не пропонує детальну програму реалізації своїх ідей, а має, насамперед, сигнальну функцію, проблематизуючи відношення до особистості, влади, можливостей і обмежень суб'єкта. ru_RU
dc.description.abstract The ideas of critical pedagogy were developed at the end of the 20th centu ry, which is explained by the author to be a consequence of the increase of the tendencies of «transdisciplinarism» and politisation of the modern humanitarian knowledge. In the article the following issues are examined: the understanding of the language of possibilities in radical practice, the march of radical pedagogy not only against the different forms of oppression but also for the project of the new type of subjectivity and the alternative forms of society. The results of the analysis show that critical pedagogy does not propose the detailed programme of realisation of its ideas, but performs mainly a signalling function, by problematising the relation to self, power, opportunities and limi tations of the subjectivity. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject критична педагогіка ru_RU
dc.subject трансдисциплінарність ru_RU
dc.subject critical pedagogy ru_RU
dc.subject transdisciplinarism ru_RU
dc.title Теоретичні інтенції і практичний досвід критичної педагогіки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics