DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24063
Title: Експериментальна перевірка ефективності методики навчання комунікативних стратегій професійно спрямованого писемного спілкування майбутніх фахівців з машинобудування
Other Titles: Experimental testing efficiency of methodology of teaching communication strategies in written professionally-oriented communication to future mechanical engineers
Authors: Цепкало, О. В.
Keywords: експериментальне навчання
комунікативні стратегії
іншомовне письмове спілкування
фази експерименту
критерії оцінювання
тексти патентної інформації
студенти бакалаврату
experiential teaching
communication strategies
written communication in foreign language
experiment phase
evaluation criteria
patent information texts
baccalaureate students
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Цепкало, О. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання комунікативних стратегій професійно спрямованого писемного спілкування майбутніх фахівців з машинобудування / О. В. Цепкало // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 237-249.
Abstract: У статті представлено методичний експеримент, організований з метою перевірки ефективності розробленої методики навчання комунікативних стратегій професійно спрямованого писемного мовлення майбутніх фахівців з машинобудування. Актуальність викладеного матеріалу обумовлена потребою перевірки розробленої методики навчання з огляду на необхідність підтвердження найбільш ефективного варіанту методики навчання. Визначено об’єкт і мету дослідження. Приведено критерії відбору навчального матеріалу з автентичних патентних описів США та інших англомовних країн. Описано динаміку розвитку гіпотези і наслідків, які з неї випливають. Розроблено критерії оцінювання для перевірки рівня сформованості вмінь продукування вторинних текстів англомовної патентної інформації. Подано перебіг та результати експериментального дослідження. Обґрунтовано часові співвідношення етапів у контрольних та експериментальних групах. Проаналізовано два варіанти розробленої методики та доведено ефективність одного з них. Інтерпретовано результати експериментальної перевірки після їх обрахування із застосуванням методів математичної статистики.
The article presents the methodological experiment organized to estimate the efficiency of the developed methodology of communication strategies of professionally oriented writing teaching to future mechanical engineers. The material relevance arises from the need to verify the developed teaching methods and to determine the most effective methodology of teaching. The object and purpose of the study were determined. The criteria for selection of educational material from authentic patent descriptions issued by the US Patent Office and the same of other English-speaking countries were given. The dynamics of hypothesis and consequences that derive from it were described. The evaluation criteria of estimation of the skills level of producing secondary English text of patent information were made. The development and results of the experimental study were presented. The time ratio of stages in the control and experimental groups was grounded. The two variations of the developed methodology were analyzed and the efficiency of one of them was proved. The results were interpreted by experimental verification after their calculation using mathematical statistics methods.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24063
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsepkalo.pdf523.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.