У статті представлено методичний експеримент, організований з метою перевірки
ефективності розробленої методики навчання комунікативних стратегій професійно
спрямованого писемного мовлення майбутніх фахівців з машинобудування. Актуальність
викладеного матеріалу обумовлена потребою перевірки розробленої методики навчання з
огляду на необхідність підтвердження найбільш ефективного варіанту методики навчання.
Визначено об’єкт і мету дослідження. Приведено критерії відбору навчального матеріалу з
автентичних патентних описів США та інших англомовних країн. Описано динаміку розвитку
гіпотези і наслідків, які з неї випливають. Розроблено критерії оцінювання для перевірки рівня
сформованості вмінь продукування вторинних текстів англомовної патентної інформації.
Подано перебіг та результати експериментального дослідження. Обґрунтовано часові
співвідношення етапів у контрольних та експериментальних групах. Проаналізовано два
варіанти розробленої методики та доведено ефективність одного з них. Інтерпретовано
результати експериментальної перевірки після їх обрахування із застосуванням методів
математичної статистики.
The article presents the methodological experiment organized to estimate the efficiency of the
developed methodology of communication strategies of professionally oriented writing teaching to
future mechanical engineers. The material relevance arises from the need to verify the developed teaching methods and to determine the most effective methodology of teaching. The object and purpose
of the study were determined. The criteria for selection of educational material from authentic patent
descriptions issued by the US Patent Office and the same of other English-speaking countries were
given. The dynamics of hypothesis and consequences that derive from it were described. The evaluation
criteria of estimation of the skills level of producing secondary English text of patent information were
made. The development and results of the experimental study were presented. The time ratio of stages
in the control and experimental groups was grounded. The two variations of the developed
methodology were analyzed and the efficiency of one of them was proved. The results were interpreted
by experimental verification after their calculation using mathematical statistics methods.