У статті досліджуються дидактичні умови організації інтерактивного навчання
старшокласників математики, а саме: створення діалогічного простору, як спеціально
організованого процесу спілкування під час навчання; забезпечення комфортності навчання що
включає такі структурні компоненти: психологічну, інтелектуальну, фізичну комфортність;
впровадження активно-poльoвої (iгpoвої) i тpeнiнгoвої opгaнiзaцiї навчання; забезпечення
рефлексії під час навчання математики – як процесу і результату фіксування суб’єктами
педагогічного процесу стану свого розвитку, саморозвитку і причин цього; забезпечення
готовності вчителя до організації інтерактивного навчання, що включає як загально-
педагогічну, методичну, організаційну, так і психологічну готовність. Пропонуються шляхи
забезпечення цих організаційно-дидактичних умов, використовуючи спеціально розроблені
методи інтерактивного навчання. Дається тлумачення понять “інтерактивне навчання
математики”, “діалогічний простір”, “комфортність навчання”, “психологічна
комфортність”, “інтелектуальна комфортність”, “фізична комфортність”.
The article analyzes the didactic organization conditions of senior pupils interactive teaching of
mathematics: the creation of a dialogic space during the study; the providing learning and teaching
comfort; the introduction of active-role (playing) and training organization of teaching; the reflexivity
formation during the teaching and learning of mathematics; the ensuring teachers readiness to the
organization of interactive teaching, including general educational, methodical, organizational and
psychological readiness. Ways of providing organizational and pedagogical conditions, using specially
developed interactive teaching methods, are offered. The interpretation of the concepts of “interactive
teaching of mathematics”, “dialogical space”, “learning comfort”, “psychological comfort”,
“intellectual comfort”, “physical comfort” are given.