DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 65 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24053
Title: Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Authors: Грибоєдова, Т. О.
Keywords: соціальна адаптація
соціально-педагогічні умови
молодші школярі
соціалізація
самостійне життя
казкотерапія
казка
компетенції
інтерактивні технології
модернізація
social adaptation
social and pedagogical conditions
younger students
socialization
independent life
fairy tale therapy
fairy tale
competences
interactive technologies
modernization
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Грибоєдова, Т. О. Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів / Т. О. Грибоєдова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 27-31.
Abstract: У статті проаналізовано соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку до самостійного життя в інтернатних закладах. Визначено основні характеристики процесу соціальної адаптації та специфіку його проявів в умовах інтернатних закладів. Категорію “соціально-педагогічні умови” визначено на основі аналізу сучасних педагогічних і соціально-педагогічних досліджень як фактор, що зумовлює результативність процесу соціальної адаптації молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. Особлива увага приділяється обґрунтуванню таких умов, як модернізація педагогічного процесу та використання інтерактивних педагогічних технологій. Особливості впровадження соціально-педагогічних умов адаптації учнів молодших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів детерміновані метою формування самодостатньої особистості, здатної до самостійного життя в сучасному інформаційному суспільстві у різноманітних проявах, визначення нею власного життєвого шляху та життєвих перспектив.
The article analyzes the socio-pedagogical conditions of social adaptation of children of primary school age to independent living in boarding schools. The main characteristics of the process of social adaptation and the specificity of its manifestations in the conditions of residential institutions have been determined. The category of “socio-pedagogical conditions” is determined on the basis of the analysis of modern pedagogical and socio-pedagogical research as a factor that leads the effectiveness of the process of social adaptation of younger school age general education boarding schools to independent living. Special attention is paid to the justification of such conditions as the modernization of the pedagogical process and the use of interactive pedagogical technologies. Features of the introduction of socio-pedagogical conditions for the adaptation of students in the lower grades of general education boarding schools are determined by the goal of forming a self-sufficient personality capable of independent living in the modern information society in various manifestations, determining its own life path and life prospects.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24053
Appears in Collections:Випуск 65

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Griboedova T. O..pdf202.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.