В статті розглянуто методику організації і проведення пропедевтичної педагогічної
практики. Метою проведення цієї практики є ознайомлення студентів із структурою школи
та її управлінськими органами, з системою навчально-виховної, позакласної і позашкільної
роботи школи в цілому; вивчення досвіду навчально-виховної, позакласної роботи вчителів-
предметників і класних керівників; формування у студентів початкових умінь планування та
організації окремих етапів процесу навчання та виховання. В статті подано приклади завдань,
що пропонуються студентам під час проходження практики, методика їх оцінювання.
In the article the method of organizing and holding propaedeutic teaching practice is reviewed.
The purpose of this practice is to familiarize students with the structure of the school and its
management bodies of the educational system, extra-curricular and extracurricular activities of the
school in general; studying the educational experience extracurricular activities of teachers and
classroom managers; formation of students’ initial skills of planning and organization of individual
stages of learning and education. The article presents examples of tasks offered to students during the
practice and method of evaluation.