DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 129 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24046
Title: Обґрунтування форм культурологічної підготовки майбутніх педагогів
Other Titles: Foundation of Forms of Сulturological preparation of a Future Pedagogue
Authors: Піддячий, В. М.
Keywords: форма
культурологічна підготовка
майбутній педагог
форма навчальної діяльності суб’єктів учіння
форма організації навчальної роботи
form
сulturological preparation
future pedagogue
form of educational activity of subjects studies
form of organization of educational work
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Піддячий, В. М. Обґрунтування форм культурологічної підготовки майбутніх педагогів / В. М. Піддячий // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 165-173.
Abstract: У статті проаналізовано зовнішню сторону організації навчального процесу, який забезпечує культурологічну підготовку майбутніх педагогів та відображає характер взаємозв’язку її учасників. Визначено поняття “форма”. Проаналізовано зовнішнє вираження узгодженої діяльності педагога та суб’єктів учіння, що здійснюється у встановленому порядку та певному режимі. Розкрито значення поняття “форма” в контексті організації та здійснення культурологічної підготовки майбутніх педагогів. Розглянуто у історичному контексті формування та розвиток форм навчальної діяльності. Досліджено форми культурологічної підготовки майбутніх педагогів (парну, групову, колективну, індивідуально- відособлену, аудиторну, позааудиторну, факультативну та ін.). Встановлено, що формування культурної особистості майбутнього педагога відбувається у процесі теоретичної і практичної підготовки. Визначено умови ефективного здійснення культурологічної підготовки майбутнього педагога. Вказано на перспективні напрямки подальших досліджень.
The article analyzes the external aspect of the educational process that provides culturological training of future pedagogues and reflects the nature of the relationship of its members. Determined the concept of “form”. Analyzed the outward expression of a coherent work of the pedagogue and subject of learning in the prescribed manner and a certain mode. Uncovered the meaning of “form” in the context of the organization and implementation of cultural training of future pedagogues. Considered in the context of the historical formation and development of forms of educational activities. Researched the forms of сulturological preparation of a future pedagogue (pair, group, collective, individually-isolated, audiences, extracurricular, optional and other). Determined that the formation of the cultural identity of the future pedagogues is in the process of theoretical and practical training. Defined the conditions for the effective implementation of cultural training of future pedagogues. Indicated on perspective directions for further research.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24046
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piddyachiy.pdf496.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.