У досягненні основних завдань освіти провідна роль належить учителю, який через своє
самовизначення має допомогти своїм вихованцям скласти проекти духовності. Саме тому
педагог повинен бути суб’єктом діяльності, який обізнаний з духовними надбаннями людства в
цілому і нашого народу зокрема. Проблема духовності як центральна проблема виховної
діяльності завжди була і залишається проблемою номер один. Сучасні дослідники в галузі
виховання відзначають, що істотні позитивні результати виховної роботи досягаються завдяки
використанню в ній національних ідей.
In achievement of basic tasks of education a leading role belongs to the teacher which through the
self-determination must help the pupils to lay down the projects of spirituality. For this reason a teacher
must be the subject of activity, what well-informed with spiritual acquisitions of humanity on the whole
and our people in particular. A problem of spirituality as central problem of educator activity always was
and remains a problem one number. Modern researchers mark in industry of education, that substantial
positive educator job performances are arrived at due to the use in her of national ideas.