DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 65 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24041
Title: Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду
Authors: Атрошенко, Т. Ю.
Keywords: соціальний досвід
координація впливів
учні підліткового віку
соціальна взаємодія
social experience
coordination of effects
teenage pupil
social interaction
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Атрошенко, Т. Ю. Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду / Т. Ю. Атрошенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 9-13.
Abstract: Статтю присвячено розгляду потреби в координації впливів на особистість учнів підліткового віку, що спрямована на оптимізацію процесу формування їхнього соціального досвіду. Обґрунтовано необхідність узгодження впливів організованої виховної роботи та об’єктивних умов. Визначено, що в разі відсутності єдності та скоординованості дій сім’ї, групи однолітків, засобів масової інформації, педагогічного колективу школи та позашкільних установ особистість буде позбавлена можливості гармонійного та впорядкованого набуття соціального досвіду. Виокремлено складники процесу координації впливів на особистість учня підліткового віку, а саме: оптимізацію взаємодії з батьками; організацію взаємодії в педагогічному колективі; організацію позитивної взаємодії учнівського колективу школи, співпраці між представниками різних класів; урахування стихійно здобутого соціального досвіду; зорієнтування дитини в інформаційному просторі.
The article is devoted to consideration of the need for coordination of influences on the personality of teenage pupil, which directed at optimizing the process of forming their social experience. It is substantiated the necessity to coordinate the influences of organized educational work and objective conditions. It has been determined that in the absence of unity and coordination of actions of family, group of peers, mass media, pedagogical collective of school and out-of-school institutions the person will be deprived of the opportunity of harmonious and orderly acquiring of social experience. It is singled out the components of the process coordination of influences on the personality of teenage pupil, such as: optimization of interaction with parents; organization of interaction in the teaching staff; organization of positive interaction of the school’s staff, cooperation between representatives of different classes; taking into account spontaneously acquired social experience and orientation of the child in the information space.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24041
Appears in Collections:Випуск 65

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atroshenko T. Yu..pdf204.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.