DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 59 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24034
Title: Лекційно-семінарська форма навчання фізики: її завдання і функції, дидактичні вимоги до неї
Authors: Баштовий, В. І.
Цоколенко, О. А.
Keywords: урок-лекція
семінарське заняття
форма навчання фізики
завдання і функції навчання
дидактичні вимоги до лекцій і семінарів
lesson-lecture
seminar employment
form of studies of physics
task and function of studies
didactics requirements to lectures and seminars
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Баштовий, В. І. Лекційно-семінарська форма навчання фізики : її завдання і функції, дидактичні вимоги до неї / В. І. Баштовий, О. А. Цоколенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 5-9.
Abstract: Виконувана на лекціях і семінарах діяльність передусім допомагає інтенсифікувати процес навчання фізики, забезпечує усебічне і міцне засвоєння знань кожним учнем вчиться відповідно до його індивідуальних можливостей і розвитку. Результативність й ефективність лекцій і семінарів значно підвищуються, якщо вони застосовуються в тісному взаємозв’язку при реалізації принципу наступності. На семінарах учні поглиблюють і розширюють поставлені на лекціях питання і проблеми, по-новому осмислюють раніше отриману інформацію, систематизують і узагальнюють її, роблять самостійні висновки.
Executable on lectures and seminars activity foremost helps to intensify the process of studies of physics, provide the comprehensive and strong mastering of knowledge every student studies in accordance with his individual possibilities and development. Effectiveness and efficiency of lectures and seminars rise considerably, if they are used in close intercommunication during realization of the following principle. On seminars students deepen and extend the questions and problems put on lectures, in the new light comprehend before obtained information, systematize and summarize her, do independent conclusions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24034
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baschtovyj V. I., Tsokolenko O. A.pdf161.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.