DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 64 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24031
Title: Introduction of the fittness technologies in the physical training of students of institutions of higher education
Other Titles: Впровадження фітнес-технологій у фізичну підготовку студентів закладів вищої освіти
Authors: Shkola, О. М.
Keywords: students
fіtnes
technologies
physical training
health
студенти
фітнес
технології
фізична підготовка
здоров’я
студенты
фитнес
технологии
физическая подготовка
здоровье
Issue Date: 2018
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Shkola, О. М. Introduction of the fittness technologies in the physical training of students of institutions of higher education / О. М. Shkola // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 213-216.
Abstract: The experiment involved 450 students aged 17–23 years. More than 40 references available data on the characteristics of the research of development of students’ physical qualities, using means types of dance fitness, in particular cheer dance were analyzed. Purpose: to develop and validate a methodology for the use of means fіtnes in extracurricular classes of the first and second year students of non-core universities. Material and methods: theoretical knowledge and practical experience in the selection of content and organization of physical education of students in higher educational establishments in extracurricular classes are generalized, and a pilot survey and comparative analysis of indicators of physical condition and physical fitness of the first and second year students, which do not exercise, and those who visit the section of fіtnes are conducted. Results: significant interest in physical education classes with the use of the proposed method is. Conclusions: the prospect of improving physical education students is defined. This gives us the opportunity to develop solutions in classes of physical education in higher education institutions with the purpose of successful implementation of health-education strategy.
В експерименті брали участь 450 студентів віком 17–23 років. Проаналізовано понад 40 літературних джерел наявних даних, присвячених особливостям дослідження розвитку фізичних якостей студенток із використанням засобів танцювальних видів фітнесу. Мета: розробити і обґрунтувати методику використання засобів фітнесу в процесі позааудиторних занять студентів перших і других курсів вишів. Матеріал і методи: узагальнено теоретичні знання і практичний досвід із питань відбору змісту й організації фізичного виховання студенток закладів вищої освіти в процесі позааудиторних занять, а також проведені експериментальне опитування та порівняльний аналіз показників фізичного стану та фізичної підготовленості студентів перших і других курсів, які не займаються спортом, і тих, хто відвідує тренування з фітнесу. Результати: відзначений певний інтерес до занять із фізичного виховання з використанням запропонованих фітнес-технологій. Встановлено, що основними шляхами вдосконалення фізичного виховання студентів у системі освіти можуть бути сформовані потреби в зміцненні здоров’я засобами фітнесу. Висновки: виявлена перспектива вдосконалення фізичного виховання студентів. Це дає можливість розробляти варіанти рішень на заняттях фізичного виховання у вишах із метою успішної реалізації освітньої здоров’язбережувальної стратегії.
В эксперименте принимали участие 450 студентов в возрасте 17–23 лет. Проанализированы более 40 литературных источников имеющихся данных, посвященных особенностям исследования развития физических качеств студенток с использованием средств танцевальных видов фитнеса. Цель: разработать и обосновать методику использования средств фитнеса в процессе внеаудиторных занятий студентов первых и вторых курсов вузов. Материал и методы: обобщены теоретические знания и практический опыт по вопросам отбора содержания и организации физического воспитания студентов заведений высшего образования в процессе внеаудиторных занятий, а также проведены экспериментальный опрос и сравнительный анализ показателей физического состояния и физической подготовленности студентов первых и вторых курсов, которые не занимаются спортом, и тех, кто посещает тренировку по фитнесу. Результаты: отмечен значительный интерес к занятиям по физическому воспитанию с использованием предложенных фитнес-технологий. Установлено, что основными путями совершенствования физического воспитания студентов в системе образования могут быть сформированные потребности в укреплении здоровья средствами фитнеса. Выводы: выявлена перспектива совершенствования физического воспитания студентов. Это дает возможность разрабатывать варианты решений на занятиях физического воспитания в вузах с целью успешной реализации образовательной здоровьесберегающей стратегии.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24031
Appears in Collections:Випуск 64

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkola_О._М..pdf201.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.