Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лутай, В.
dc.date.accessioned 2013-03-17T19:51:45Z
dc.date.available 2013-03-17T19:51:45Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Лутай В. Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику / В. Лутай // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 30-37 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2401
dc.description.abstract Оптимізація розв'язання найгостріших глобаль них проблем сучасності стала основним питанням не лише філософії, а й усього людства. У статті розробляється проблема ролі тієї сучасної концепції філософії освіти, яка зможе відіграти суттєву роль у цій оптимізації, зокрема, у становленні в Україні «суспільства знань» та «руху на випередження». ru_RU
dc.description.abstract Optimization in the solution of the most urgent global contradictions of the modernity has become the main question not only for Philosophy, but also for the whole humanity. The role of the contemporary concept of Philosophy of Education is examined in the article. It is shown that it could play the dominant role in such an optimization, mainly in the development of the «knowledge based society» and the «outstrip movement» in Ukraine. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject філософія освіти ru_RU
dc.subject педагогічна практика ru_RU
dc.subject philosophy of education ru_RU
dc.subject pedagogical practice ru_RU
dc.title Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу