У статті йдеться про особливості вивчення іноземної мови курсантами військових закладів вищої освіти, що полягають у спеціальному відборі дидактичного матеріалу та застосуванні сучасних форм роботи: тренінгів, кейсів,
реферування, конференцій. З’ясовано, що активні форми роботи з вивчення іноземної мови сприяють більш глибокому
її засвоєнню та спонукають до самоосвіти. Доведено, що цільові, змістові та процесуальні особливості інноваційної
освітньої системи моделюються на основі гуманістично зорієнтованих педагогічних ідей і технологій, спрямовані на
актуалізацію освітніх потреб особистості, яка росте й розвивається. Зазначено, що позитивно зарекомендували себе
на заняттях з іноземної мови: творче реферування, технології групової співпраці, тренінги, які передбачають відпрацювання конкретних умінь і навичок, студентські конференції, на яких є змога засвідчити результати особистісного
зростання.
The article deals with the peculiarities of studying a foreign language by cadets of military higher education institutions,
consisting of a special selection of didactic material and the application of modern forms of teaching: trainings, case studies,
referencing, conferences. It has been discovered that active forms of studying a foreign language promote its deepening and encourage
self-education. It is proved that the targeted, substantive and procedural features of the innovative educational system
are modeled primarily on the basis of humanistically oriented pedagogical ideas and technologies, they are aimed at actualizing
the educational needs of the individual that is growing and developing. It is noted that they have positively proved themselves
in the lessons on a foreign language: creative abstracting, technology of group collaboration, trainings that provide for the
development of specific skills and student conferences, where it is possible to witness the results of personal growth.